Re: TOKSYCZNA RODZINA

From: "Kangoo" <k...@...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: TOKSYCZNA RODZINA
Date: Sun, 14 Apr 2002 12:02:37 +0200

Użytkownik "Koranja.." <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:a99mso$l6i$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> No wiec jak sie uwolnic? Bo ja juz psychicznie nie wyrabiam.... Cale moje
> zycie zalezy doslownie od nich!! :((( Ciagle mam jakies poczucie winy...
Jak
> sobie radzic?

mialem kiedys w rekach ksiazke pt: "Toksyczni rodzice" - nie pamietam teraz
autora. Byly opisane wlasnie konflikty pomiedzy rodzicami a dziecmi, podloze
konfliktow. Dzisiaj sie dowiem autora i Ci napisze.

Polecam poszukac tej ksiazki i przeczytac.

Toksyczni rodzice, potrafia bardzo sprawnie "zatruc" zycie, powodowac
wlasnie poczucie winy, dawac do zrozumienia ze nic nie jest wazne oprocz ich
spraw, domu... Na pewno wymaga to duzo sily i nie jest latwe, ale nie jest
nie mozliwe do zrealizowania. Kiedys trzeba zaczac zyc swoim prywatnym
zyciem, odciac sie od nich, nawet mieszkajac pod jednym dachem. Warto
probowac... nie jest lekko, i nie da sie od toksycznic w przeciagu tygodnia,
ale jesli sie chce, mozna wszystko - czlowiek jest bardzo silny - trzeba
tylko znalezc tasile w sobie :)

--
Kangoo