Re: Taka jedna kwestia mnie męczy...

From: "Agnieszka" <a...@z...net>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
<fndna2$mqn$1@inews.gazeta.pl> <fnet21$bui$1@inews.gazeta.pl>
<fnk945$sha$1@nemesis.news.tpi.pl>
<j...@g...news.tpi.pl>
<fnkl0o$7dv$1@atlantis.news.tpi.pl>
<1...@4...net>
<fnmmu2$7um$1@atlantis.news.tpi.pl> <fnmoeu$pqe$1@nemesis.news.tpi.pl>
<fnmti4$77$1@atlantis.news.tpi.pl> <fnmtul$1g0$1@atlantis.news.tpi.pl>
<fnn09v$f4e$1@nemesis.news.tpi.pl> <fo1kjk$gs9$1@news.mm.pl>
<47a4a15f$0$6108$f69f905@mamut2.aster.pl> <fo2ds3$3189$1@news.mm.pl>
Subject: Re: Taka jedna kwestia mnie męczy...
Date: Sat, 2 Feb 2008 19:57:44 +0100

Użytkownik "Jagna W." <w...@o...eu> napisał w wiadomości
news:fo2ds3$3189$1@news.mm.pl...
> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał

> A to dość ciekawe, co piszesz, bo nie zauważyłam takich sytuacji w klasach
> moich dzieci.
> Czy rodzice sami powinni zgłaszać, że ich dziecko ma osiągnięcia np. w
> sporcie, zajęciach pozaszkolnych, że pomaga staruszkom na przejściach i
> dokarmia bezpańskie koty, że jest zaangażowane w działalność społeczną
> itp?
> Poważnie pytam. I co masz na myśli pisząc "wysoko premiowane"?

Zapytaj u siebie w szkole, przypuszczam, że każda szkoła ma własne ustalenia
dotyczące kto kogo i w jakim trybie powiadamia.
Co do premiowania, to pamiętam, że w zeszłym roku w podstawówce pani
dyrektor się z 5 minut rozwodziła nad jakimś chłopcem, jak to on pomaga w
schronisku dla zwierząt, dostał pochwałę, nagrodę, oczywiście wzorowe
sprawowanie i chyba nawet dyplom od burmistrza.
W gimnazjum mojego syna w wso jest wprost napisane, że za udzielanie się w
różnych organizacjach (MONAR, WOŚP, schroniska itp) można dostać - chyba -
30 punktów liczonych do sprawowania. To jest jeden z wyższych wskaźników, za
konkurs przedmiotowy można dostać 10 punktów.
Ale szczegółami kto kogo i gdzie się nie interesowałam. Tak jak pisałam -
prawdopodobnie każda szkoła ma własne ustalenia.

Agnieszka