Tatar z kurczaka

241. Data: 2016-10-16 11:11:47

Temat: Re: Tatar z kurczaka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> No nie bardzo. Jedno co wiem, w Twoich oczach "dobry człowiek" to ktoś
> kto - pisząc wprost - nie używa bezpośrednio siły fizycznej wobec
> zwierzaków. Ja to widzę tak że jest to nie do uniknięcia, np. nie da się
> słowami wytłumaczyć psu że nie wolno mu rozgrzebywać ogródka, czy
> "napaskudzić" na wycieraczkę pod drzwiami..

Jaki "piękny" eufemizm: "używa bezpośredniej siły fizycznej wobec
zwierzaków" na miejsce "BIJE BEZBRONNE ISTOTY". Istny poeta z Ciebie :-/

--
XL

242. Data: 2016-10-16 12:15:18

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-16 o 11:11, Ikselka pisze:

> Jaki "piękny" eufemizm: "używa bezpośredniej siły fizycznej wobec
> zwierzaków" na miejsce "BIJE BEZBRONNE ISTOTY". Istny poeta z Ciebie :-/

Absolutnie nie, żaden poeta. Myślałem tylko o rozróżnieniu faceta o
facjacie kryminalisty z kijem w ręku i jego psa i i te słodkie starsze
panie które podobno tak "kochają" swoje pieski a nie zdają sobie sprawy
że torturuję je jak nikt inny.
No i oczywiście o głupkowate prawo które piętnuje kogoś kto raz na jakiś
czas posłuży się kijem, a nie ma nic do tych którzy robią ze zwierząt
kaleki, czy skazują je na wegetację na łańcuchu czy w blokowej klitce
zwanej mieszkaniem.

243. Data: 2016-10-16 12:16:23

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-15 o 20:45, Animka pisze:

> Uderzysz psa i efekty tego co zrobił pies będą coraz większe.
> My juz w pracy wzywaliśmy policję, bo chłop. który mieszkał w tym
> samym budynku bił psa i pies już to robił ze strachu.
> Oczywiście pies został temu chłopu zabrany. Jakaś rodzina się nim
> zaopiekowala.

Najważniejsze - nie podchodzić do zwierzaka "po ludzku".. Co tam
uderzenie - w stadzie, czy swoim środowisku naturalnym zwierzak na
okrągło walczy, tak i razy padają zewsząd.

Trochę mi głupio pisać o tym na wprost, bo Prawda brzmi brutalnie. Ale z
drugiej strony jak oczywistość uzmysłowić innym ludziom? Chodzi o to że
piszesz "pies został zabrany" bo ktoś tam raz czy dwa mu fizycznie
przyłożył? No i dobrze, takiemu co się nad zwierzakiem znęca jak
najbardziej należy zabrać podopiecznego. Ale gdy to jest jednorazowe
dyscyplinowanie, to zalecałbym rozwagę. Nie wiadomo czy nowy "opiekun"
nie wykastruje/wysterylizuje i zawiesi na łańcuchu/zamknie w swoim M1 i
będzie co dzień polewał pachnidłami.

244. Data: 2016-10-16 12:55:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> czas posłuży się kijem, a nie ma nic do tych którzy robią ze zwierząt
> kaleki, czy skazują je na wegetację na łańcuchu czy w blokowej klitce

Tak pojmowane przez Ciebie dręczenie obejmuje także małżeństwo i rodzinę -
człek ma dbać o samego siebie, żyć na wolności, a nie być obciążony
troszczeniem się o innych :->

--
XL

245. Data: 2016-10-16 13:26:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-16 12:16, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

I oczywiście gazetą.

246. Data: 2016-10-16 18:43:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Można psztłumaczyć coś psu bez użycia siły - bez problemu,
> ale zgadzam się, że może być to trudne lub niemożliwe w pszypadku
> szczeniaka.
> Stary mądry pies rozumie bardzo wiele z ludzkiej mowy.
> Na pewno bez problemu rozumie dokładnie, małe kilkaset słuw (ze 150 na
> pewno).
> U wielu psuw można to prosto i dokładnie sprawdzić, na pewno dla dużyh
> kilkudziesięciu słuw.
> A dodać do tego należy intonację i gesty.
> Więc na pewno bez problemu można mu pszetłumaczyć to czy tam to jest
> beeeeee.

Nic dodać, nic ująć.

--
XL

247. Data: 2016-10-16 22:01:08

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-16 o 12:16, Trybun pisze:

> [...]
> dyscyplinowanie, to zalecałbym rozwagę. Nie wiadomo czy nowy "opiekun"
> nie wykastruje/wysterylizuje i zawiesi na łańcuchu/zamknie w swoim M1

Ktos z pracy zaopiekopwał sie tym psem i wszystko mówił. U niego
lańcuchów i bud nie było.

--
animka

248. Data: 2016-10-17 12:09:29

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-15 o 18:52, Stokrotka pisze:

> [...]
> A dodać do tego należy intonację i gesty.
> Więc na pewno bez problemu można mu pszetłumaczyć to czy tam to jest

Fantazja Cie mocno ponosi. Jeżeli już to intonacją i gestem a nie
rozumieniem słów można psu tłumaczyć. Jednak tak się składa że
najbardziej do głowy może mu trafić przekaz wyrażony kijem. Zresztą nikt
tu nie mówi o świadomym, takim na zimno rozdawaniu razów zwierzakowi.
Raz rozgrzebany ogródek można przeboleć,dwa jeszcze ujdzie, natomiast
gdy przychodzisz i widzisz trzeci raz zniszczone potencjalne zbiory to
chyba nie zaczniesz mu słowami tłumaczyć ze tak nie należy robić?

249. Data: 2016-10-17 12:09:51

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-16 o 22:01, Animka pisze:

> Ktos z pracy zaopiekopwał sie tym psem i wszystko mówił. U niego
> lańcuchów i bud nie było.

W tym wypadku akurat psina dobrze trafiła. Ale w innym już tak być nie
musi.

250. Data: 2016-10-17 12:10:20

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-16 o 12:55, Ikselka pisze:

> Tak pojmowane przez Ciebie dręczenie obejmuje także małżeństwo i rodzinę -
> człek ma dbać o samego siebie, żyć na wolności, a nie być obciążony
> troszczeniem się o innych :->

Akurat w wypadku zwierząt, te nie maja wyboru. Wielu ludzi (często nawet
nieświadomie) widzi w zwierzaku tylko swoja maskotkę, a to zdaje się dla
jest dla niego najgorsza opcją.

Mastercook kuchenka gazowa
Cenzura PIS
.