Re: Tuńczyk, szlachetniejszy kuzyn makreli

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Fri, 2 Jul 2021 09:00:34 -0700 (PDT)
Subject: Re: Tuńczyk, szlachetniejszy kuzyn makreli
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

czwartek, 1 lipca 2021 o 12:46:21 UTC+2 PatronX napisał(a):
> Jeszcze 20 lat temu tuńczyk kojarzył nam się jako piękna, szybko
> pływająca ryba, która chętnie ściga się ze statkami. Czasami mogliśmy
> kupić konserwy z tuńczyka. Oczywiście nie bardzo wiedziliśmy ," co z tym
> zrobić". I stało się. Przyszły do nas bary sushi. Tuńczyk stał się
> synonimem zdrowego odżywiania. I tutaj zaczął się problem!
>
> https://ciekawe-przepisy-kulinarne.blogspot.com/2021
/07/tunczyk-szlachetniejszy-kuzyn-makreli.html
Przeczytałem o kuchni polskiej. Jedno wielkie kłamstwo. To co Polacy a raczej ludzie
mieszkający gdzie jest teraz Polska jedli dzisiaj byś nie ruszył. W zasadzie nie ma
tradycyjnych dań polskich. Chyba że za danie uznać kasze gotowana bez soli. Co ja
będę się rozpisywał jak wszystko już jest napisane
https://ciekawostkihistoryczne.pl/2017/10/12/polskie
-jadlo-tradycyjna-kuchnia-to-wszystko-bujda-co-napra
wde-przed-wojna-jadali-zwykli-polacy/