Re: WIEDZA a "wiedza"

Data: 2005-01-20 14:38:57
Temat: Re: WIEDZA a "wiedza"
Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

"logos" <loqek@[wytnij]op.pl>
news:csoejn$bv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> "Nie ma nic pewnego.
> Wariata, ktory jest przekonany, ze jest gotowanym jajkiem, mozna
> krytykowac tylko na tej podstawie, ze jest w mniejszosci" (Hume).
> [logos]

Dla ludzi obdarzonych rozumem pewne jest rozdzielenie
świadomości samego siebie JA od wszystkiego pozostałego.
Ludzie obdarzeni rozumem piszą
JA + NIE_JA = WSZYSTKO.
Dla ludzi bez rozumu "Nie ma nic pewnego"
To smutne - na szczęście dla siebie a na nieszczęście dla innych
wariaci nie zdają sobie sprawy ze swojej ułomności.
REdaktor Edward Robak