Re: WIEDZA a "wiedza"

Data: 2005-01-20 15:00:10
Temat: Re: WIEDZA a "wiedza"
Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

"Maciek Woźniak" <m...@g...ruch.com.pl> obnażył
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> Muszę powiedzieć, że cytat powyższy nie dość, że obciąłeś, to
> jeszcze sfałszowałeś. To dobrze. Dzięki temu widzę, że Cię
> trafiło tam, gdzie Cię miało trafić.
> [Maciek Woźniak]

Dla ignoranta dla którego wszystko jest FIKCJĄ
używanie słów:
<<Wszyscy sprawdzali. I wszyscy wiedzą. [Maciek Woźniak]>>
jest bez wątpienia trafianiem tam gdzie miało trafić
a więc we własną głupotę.
Jeśli nie potrafisz rodzielić JA czyli własnej samoświadomości
od NIE_JA -- to jesteś przedmiotem a przedmiot nic nie może
zrobić Człowiekowi bowiem nie jest świadomy.
Człeki nieświadome są u_b_e_z_w_ł_a_s_n_o_w_o_l_n_i_o_n_e.
REdaktor Edward Robak