Re: Wieki ciemne.

Data: 2018-07-18 00:55:17
Temat: Re: Wieki ciemne.
Od: Ilona <i...@u...net>

On 2018-07-17 11:07, Kviat wrote:
> [...]
youtu.be&t=11

> "utworzenia jednego, europejskiego państwa komunistycznego"
> LOL :)
>
> A z tym stanem wojennym, to odleciał całkowicie...
>
> Ten manifest trzeba przeczytać ze zrozumieniem i w kontekście historycznym.
>
> Odniosę się tylko do jednego, poruszanego w tym filmie jako pkt 6 zdania
> (wyrwanego z kontekstu, oczywiście, u takich ludzi to norma).
>
> Cytat z filmu:
> "6. Nowe państwo, a z nim nowa, prawdziwa demokracja powstanie dzięki
> dyktaturze rewolucyjnej partii."
>
> https://www.poloniainstitute.net/expert-analyses/man
ifest-z-ventotene-1941/
> [...]
>
> Diagnoza i przyczyny wojen i mordów między narodami, to jedno, a to czy
> taka metoda reżimu rewolucyjnego jest słuszna, czy nie, to zupełnie inna
> sprawa. Czas nie stoi w miejscu. Technika jak i nauki o społeczeństwach
> również. Teraz wiemy więcej, mamy komputery, możliwość przetwarzania
> gigantycznych ilości danych i wyciągania wniosków z tych danych. Ale w
> tamtych czasach, w obliczu szaleńców mordujących całe narody, mogła
> wyglądać na jedyną możliwą alternatywę. Czytanie tego manifestu bez
> kontekstu historycznego, to skrajna głupota.

youtu.be&t=244

> killuminati...
> No weź... :):)

Tak, kontekst historyczny jest najwazniejszy.

https://wolna-polska.pl/wiadomosci/szkola-frankfurck
a-dewastujacy-spisek-timothy-matthews-2014-10

"W dniach po rewolucji bolszewickiej w Rosji, uważano, iż rewolucja
robotnicza przejdzie do Europy i w końcu do Ameryki. Ale tak się nie
stało. Pod koniec 1922 roku Międzynarodówka Komunistyczna (Komintern)
zaczęła zastanawiać się nad tego przyczynami. Z inicjatywy Lenina
zorganizowano spotkanie w Instytucie Marksa-Engelsa w Moskwie.

Celem tego spotkania było wyjaśnienie koncepcji i ustalenie konkretnych
skutków marksistowskiej rewolucji kulturowej. Wśród uczestników byli
Georg Lukacs (węgierski arystokrata, syn bankiera, który w czasie I
wojny światowej stał się komunistą; dobry teoretyk marksizmu, wymyślił
ideę 'rewolucji i Erosa' - instynktu seksualnego wykorzystywanego jako
narzędzie niszczenia) i Willi Münzenberg (zaproponował rozwiązanie -
'zorganizować intelektualistów i wykorzystać ich w taki sposób, by z
zachodniej cywilizacji zrobili odrażający smród."

i to jest realizowane obecnie:

https://youtu.be/kPLi3Y_ySCw?t=816

Nie podoba sie 'guma do zucia' od kiluminati?

Poszukaj sobie oryginalu Herberta Marcuse.

https://www.youtube.com/watch?v=6zoXwWQo8bk