Re: Złośliwość rzeczy martwych.

From: Kasandra <6...@m...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Złośliwość rzeczy martwych.
Date: Sat, 5 Dec 2009 15:21:23 -0800 (PST)

flyer wrote:

> Łał - zacząłeś pisać po ludzku. ;> Nauka, która rozważa ból i
> przyjemność, to psychologia i medycyna. Dawno, dawno temu trzymano to w
> jednej kupie z filozofią, ale teraz nie ma potrzeby tworzyć
> filozoficznych bytów, skoro są odpowiednie narzędzia poznawcze - nauki.

> Schopenhauer nie wiedział, bo i skąd, że jego rozważania obejmują
> jedynie to, co dociera do świadomości, czyli miejsca, do którego dociera
> ułamek procesów odbywających się w mózgu i często źle je
> identyfikujących - np. długotrwały stan napięcia [Twój nieszczęsny mur,
> [...]

Schopenchaur wiedział co to jest numen i fenomen= baran nie umie
czytać, bo jest podane , że robił to na zasadzie wewnętrznej intuicji=
trzeba czytać zanim baranie skrytykujesz.
A obecnie tym problemem zajmuje się jedynie filozofia, bo nauki w
ramach obiektywizmu dawno wykluczyły subiektywizm człowieka, a tym
samy jego odczuwanie.
Dlatego filozofia obecnie przeciwstawia się antyludzkiej nauce, która
to w strukturaliźmie wykreśliła nawet człowieka, a jak nikt nic nie
czuje , to łatwo zrobić z ludzi naukową konserwę= polecam
Schopenchaura, bo on w tej chwili jest rzeczywistością, od której się
ucieka= w zatracenie= podsuwam wam broń, dla tych kto zrozumie=
oderwańcy i tak już są żywymi trupami.