Re: co Wy na to...

From: "miranka" <a...@m...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: co Wy na to...
Date: Sat, 10 Sep 2005 01:00:45 +0200

"Asias" <a...@p...onet.pl> wrote in message
news:dft1c7$ost$1@news.onet.pl...

> Prywatna. Publiczna jest publiczna jadlodajnia do ktorej kazdy ma wstep.

Uhm, tylko kiedy wchodzi do niej [wybacz] zarzygany pijak, to inni goście
wychodzą. Żaden szef kulturalnej jadłodajni na coś takiego sobie nie
pozwoli, bo zaraz by splajtował i przestał być szefem. Demokracja
demokracją, ale pewne zasady obowiązują:) Dziś jest niż demograficzny i
szkoły walczą o uczniów - państwowe również. Może właśnie ten statut
sprawia, że do tej szkoły chętnych jest więcej niż do innych. Może właśnie
dzięki niemu szkoła trzyma poziom, na którym wielu rodzicom zależy, a
którego nie mają szkoły nie stawiające uczniom żadnych wymagań odnośnie
kultury ubioru.
No sama powiedz, pójdziesz jeść do baru, gdzie przesiadują pijacy, (bo inni
goście się wynieśli) czy wybierzesz restaurację, w której będziesz mogła
zjeść w ciszy i spokoju, wśród kulturalnych ludzi? Ja wybiorę ten drugi
wariant.
Anka