Re: co mi jest?

From: plysek <p...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: co mi jest?
Date: Tue, 03 Mar 2009 19:15:21 +0100

jadrys pisze:

> Jeszcze nie wynaleziono lekarstwa no głupotę.. Zainteresuj się medycyną
> niekonwencjonalną .. Podobno jest taki facet w Poznaniu który czyni cuda
> - wchodzisz na seans jako głupol a wychodzisz jako geniusz..

Ale ja nie chcę być mądry :( Ja chcę się tylko dobrze czuć, mogę być
totalnym idiotą, może jestem - nie wiem, byle bym odczuwał radość. A to
trzeba być geniuszem, żeby żyć?

A jak ty słyszysz swoje myśli? Dochodzą zewsząd czy z innego miejsca? Bo
to mnie zastanawia, mi się wydaje, że dochodzą z brzucha :) A w ogóle to
wątpie czy Ty naprawdę istniejesz, nie zauważam w tobie ani trochę
świadomości, pewnie chciałeś mnie wyśmiać, a to nieładnie.

Pozatym nie wiem czy jestem głupi, napisałem kiedyś jeden moduł do kadu
i dużo w perlu programowałem, zrobiłem skrypt do irssi pozwalający
obsługiwać serwer Enemy Territory z poziomu kanału. Hmm nie mam
samoświadomości nie potrafię stwierdzić czy jestem głupi czy też nie :)