Re: [cross] SP nr 4 w Krakowie.

From: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>
Newsgroups: pl.regionalne.krakow,pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: [cross] SP nr 4 w Krakowie.
Date: Sun, 2 Dec 2007 22:12:09 +0100

Użytkownik *Netusia* w wiadomości o kryptonimie
"fiv3i1$t30$...@n...news.tpi.pl" napisał:

> Czy dzieci na te kreskówki chodzą (z klasą) za darmo? Podejrzewam, że
> jednak musisz płacić. Jeśli płacisz - jak dla mnie jest to
> jednoznaczne z popieraniem takiej polityki nauczania.

Sorry za czkawkową odpowiedź. Właśnie jestem w trakcie instalacji i mi
przeładowało kompa.
No jasne, że płacę. Jak tylko uznam, że wycieczka jest warta tego. Normalnie
jednak w większości syn zostaje w domu. Dotyczy to około 50% przypadków.
Część z wyjść jest darmowych (z których też nie zawsze "korzystamy").
Niestety nie zawsze jest łatwo odpowiedzieć na pytanie dziecka:
"a czemu ja nie mogę iść? Inne dzieci idą"
Można dziecku wyłożyć ideologię, z której prawdopodobnie niewiele zrozumie,
można nic nie mówić. Najgorsze jest to, że dzieciak potem różne rzeczy
opowiada w szkole. Czasami dosyć niestworzone. Więc trzeba z tym ostrożnie.

Przemek
http://dag-pol.republika.pl