Re: golabki w lisciach winogron

From: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz)
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: golabki w lisciach winogron
Date: 12 Apr 2000 00:33:01 +0200
Sender: r...@m...newsgate.pl

>Witaj,
>Zdecydowanie sa to liscie winogron w ( slazlake - po niemiecku ) solance.
>Probowalem kiedys takie liscie zrobic domowym sposobem ale byly zbyt
>gorzkie, pewnie nie ta odmiana winogron i rosnace w klimacie Polski
>poludniowej.
>Liscie kupuje paczkowane w sklepie w Hamburgu, okolo 3 DM.
>Zauwazylem ze sa tylko sezonowo czyli jesienia, zima i wiosna.
>Przepis z opakowania moge podac jutro - po prostu kupie paczke.
>Generalnie mozliwe jest wiele wariacji na temat farszu:
>1.sam ryz + swieza mieta ( chyba tak jest w oryginale )
> [...]

dzieki wielkie za oswiecenie mnie w sprawie golabkowej..hm, problemem beda
chyba te liscie. Choc niby w Ameryce mozna wszystko kupic, jednakze moze
nie ten sezon teraz? coz, popatrze, popytam, bo przepis brzmi smakowicie,
az kusi wyprobowac. Chyba jakos je musza tu hodowac , te liscie znaczy, nie
golabki;-)), gdyz widzialam takowe zawijance w puszkach. Moze w koreanskim
sklepie, oni tam takie cuda zielone maja, niektore jako zywo chwasty w
miedzy przypominajace. Czy ktos z szanownych listowiczow mieszkajacych w
Usia widzial takowe lisciaste winogronowe cuda? z moze sporzadzal sam?

uklony
Aga (coraz glodniejsza)

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/