Re: gry dla 5 latka

From: "aga" <owaga@wytnijtoodrazu_poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: gry dla 5 latka
Date: Tue, 10 Oct 2006 23:35:18 +0200

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości
news:egfurd$fmi$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> napisał

> poziom infantylności zależy od umiejętności dziecka, jeśli maluch umie
> dodawać do 20 zna przynajmniej 3/4 alfabetu ( pisanie i czytanie ) to
> faktycznie układanie w pary świecidełek albo szukanie odpowiednich
> kształtów
> może być za dziecinne dla takiego dziecka. Nie wiem na jakim etapie
> poznawczym jest córka Agi - może jest geniuszem i spokojnie czyta i pisze
> więc Bystrzak dla zerówkowicza jak i dla pierwszaka będzie dla niej pestką
> [...]

Dziekuję za informację, dziś już nie, ale jutro zacznę sie rozglądać co to
za gry i przede wszystkim za ile:)
(miałam ochotę dzis juz teraz, ale zmiana strony Merlina mnie nieco
ostudziła - nie mam ochoty po nocy patrzec co i gdzie umieścili ..:))
Julka jest rozgarnięta dziewczynką, umie policzyć przedmioty do 20 sztuk:),
ale nie na abstrakcyjnych cyfrach jak to czasem w grach każą,
Nie czyta też, chociaz pojedyncze litery zna i potrafi odwzorować. 5 lat
konczy dopiero zimą, ale chcę by gry przyniósł mikołaj, więc będzie juz
prawie pełnoprawna pięciolatką:)

Ja też jestem wygodnicka, spędzam dużo czasu z dzieckiem, ale czasem
potrzebuje odrobiny odsapki albo czasu i spokoju by znowu nie spalić
kotletów na obiad np bo przyleciałam z kuchni w drugi koniec mieszkania
pomóc małej zagrać...:) i zapomniałam:)

Chciałabym też żeby mała sama zaczęła grać a ja np będę mogła czasem poleżeć
na lóżku obok z książką, leniwie od czasu do czasu zerkając na monitor albo
na dziecko:)

dzęki z góry

pozdrawiam
aga
(kiedyś tu częściej zaglądałam, teraz jakoś czasu brak)