Re: no i jak ja mam to zrobić?

Data: 2004-07-15 19:36:26
Temat: Re: no i jak ja mam to zrobić?
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net>

Dnia 15.07.2004 16:01, Użytkownik Hanka Skwarczyńska napisał:

> Na temat przedpokoju jeszcze Wam nie marudziłam, prawda?
He, he ... jeszcze nie :-)

> Ponieważ jestem silnie przywiązana do idei, że w przedpokoju powinien być
> kawałek czegoś do usiąścia, plan zabudowy jest obecnie następujący:

> półka wys. 2m
Czy to jest półka czy szafa ? Jeśli szafa to czy jest jakiś powód by nie
była ona do samego sufitu ?

> ławka wys. 0.35m
Wg mnie trochę nisko myślę, że do przycupnięcia to może i dobrze ale
żeby to nazywać sprzętem do siedzenia to chyba przesada. Pomyśl czy nie
podwyższyć o kilkanaście centymetrów i nie zrobić z tego szafki ? Ja tak
planuję u siebie a w tym siedzisku będzie garaż dla odkurzacza. Pewnie
mi zaraz wyskoczysz, że odkurzacz to jest u Ciebie w pomieszczeniu
gospodarczym ;-)

> szerokość obu 0.45m
Czyli zarazem głębokość (patrząc z przodu) półki/szafy ?

> lustrzane drzwi przesuwne szer. 0.5m
Jeśli to ma być półka a na niej powieszone drzwi to ta półka powinna być
odpowiednio sztywna by te drzwi utrzymała. Pomyślałaś o tym ? tzn. jakie
wsporniki i czy one Ci będą odpowiadały wizualnie ?

Co do szerokości drzwi to wg mojego zrozumienia rysunków drążek będzie
prostopadle do ściany. Jeśli tak jest w istocie i w konsekwencji kurtka
będzie wisiała równolegle do ściany/otwieranych drzwi to planowane 50 cm
może być za mało - zmierz wieszak a wyjdzie Ci, że dla swobodnego
manewrowania w tak powstałej szafie potrzeba min. 58-60 cm.

> Odnośnie 2 - myślałam o zrobieniu na ścianie nad półką i pod sufitem, na
> szerokości drzwi, czegoś w rodzaju "banderoli" z tej samej płyty co mebel,
> i pociągnięcia przewodu za nią, ale to chyba będzie dość głupawo wyglądać,
> nie?
I tu się chyba z Tobą zgodzę. Gdybyś planowała to zrobić na styl
"industrialny" to można być dać jakieś lampy halogenowe na
wyeksponowanych linkach rozdzielających się gdzieś na suficie.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...net

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl