Strona główna Grupy pl.sci.medycyna pomocy - cos mnie zjada (wirus, pasozyt, bakteria?), ciagle jakies nowe problemy - ktos poradzi? [dlugie] Re: pomocy - cos mnie zjada (wirus, pasozyt, bakteria?), ciagle jakies nowe problemy - ktos poradzi? [dlugie]

Re: pomocy - cos mnie zjada (wirus, pasozyt, bakteria?), ciagle jakies nowe problemy - ktos poradzi? [dlugie]

Data: 2007-02-09 18:14:48
Temat: Re: pomocy - cos mnie zjada (wirus, pasozyt, bakteria?), ciagle jakies nowe problemy - ktos poradzi? [dlugie]
Od: "Tomasz" <n...@o...pl>

> Sprobuje lacznie odpowiedziec na pytania i licze, ze jeszcze cos mi
> podpowiecie.

koloskopia, gastroskopia + koniecznie wycinek w celu badania na celiakie; a
nie robiles czasem z krwia kwasu moczowego, OB? nie sa czasem podniesione?
wyglada to na przewlekly stan zapalny (nadcisnienie, bole stawow) +
zaburzenia wchlaniania (biegunki, wzdecia), dosc typowe objawy

poki co zrob sobie dosc scisla diete bezglutenowa + ew. jajka i nabial
jezeli po nich masz tez problemu, z duzym prawdopodobienstwem juz pokilku
tygodniach wszystko wroci do normy i bedziesz mial gotowa odpowiedz

Tomasz