Re: przyszłość wielkiej płyty

Data: 2008-03-12 08:30:21
Temat: Re: przyszłość wielkiej płyty
Od: PG <p...@o...pl>

Kamikazee napisał(a):

> Wszystko zależy od wielu czynników.
> Np. wraz z nasyceniem rynku (gdzie te 3 mln. mieszkań?) ceny wielkiej
> płyty zaczną spadać, ceny mieszkań na pewno poszybują w dół np. jeśli
> dojdzie do jakiejś katastrofy budynku z wielkiej płyty, bo nadzór
> budowlany czegoś nie dopilnował.
> Można sobie tak gdybać ale wielka płyta nie ma raczej dłuższej
> przyszłości bez modernizacji osobiście najchętniej zamieszkałbym w nowym
> mieszkaniu ale zbudowany w okolicy wielkiej płyty ponieważ istnieje tam
> już infrastruktura (sklepy, przedszkola itd.).
> Takie coś do poczytania znalezione na google.
> [...]
tml

Uwazam podobnie. Pewnie pojawia sie kredyty, dotowane przez Pantwo,
rozlozone na kilkadziesiat lat, itd itd. na modernizacje wielkiej plyty.
Jakkolwiek - mowienie, ze wielka plyta jest fajna itd jest oczywiscie
bardzo mocno usprawiedliwione bo ludziska sie pozasluzali na 300-400
tysi w bankach zeby te mieszkanka miec. Szlag ich najjasniejszy trafia
jak ktos mowi czy w ogole analizuje taka mozliwosc. Zreszta wystarczy
spojrzec na to jak bardzo sa agresywni :-) a agresja nie bierze sie z
nikąd, a na pewno nie bierze sie z mojej formy wypowiedzi bo jest
neutralna.

pg