Re: ubezpieczenie NFZ

From: "lu dzik" <l...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: ubezpieczenie NFZ
Date: Mon, 26 Aug 2013 21:37:46 +0200

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
news:521ba409$0$1457$65785112@news.neostrada.pl...

> Tak, mops ma obowiązek pomuc.
> Ale istnieje inny pszepis pozwalający ci się ubezpieczyć.
> Jeśli jesteś zameldowany u rodzicuw, to jest pszepis,
> że należy się ubezpieczenie z powodu zamieszkaania z ubezpieczonym
> członkiem rodziny.

Tfoja porada jest tak sam urzyteczna jak tfoja pisownja, bo rzeby muc
skorzystac z ubezpieczenia rodzicuf tszeba byc uczniem lub studentem, bo
to obowionzuje tylko do kturegos tam roku rzycia, hyba 26, a ja jurz mam
wiencej skonczone tak wienc klops,a taksze nie mam rzony ani dzieci kture
moglyby mnie podpjonć pod sfoje ubezpiecznie, tak fjenc problem nadal
aktualny*

* pisane w szympans-polish jak mój przedpiszca