Re: związki

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: związki
Date: Sun, 16 Aug 2009 22:31:59 +0200
<96aqejp66y2n$.13gwt3ekvbhhd.dlg@40tude.net> <h5qb34$a09$1@news.onet.pl>
<h5r8r2$3ig$2@inews.gazeta.pl> <h5r9mb$8ss$1@news.onet.pl>
<1renl1nlpr39d$.1bj56r9x7hlt0.dlg@40tude.net>
<h5v7a6$bu2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<h5v8hu$8l1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<3uztynqvkvsn$.1lgva1jdj6jqu.dlg@40tude.net>
<h5vaj7$mvh$6@atlantis.news.neostrada.pl>
<n...@4...net>
<h5vflg$hg8$3@nemesis.news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<h61v7j$6du$2@atlantis.news.neostrada.pl>
<v...@4...net>
<h64e2g$po8$3@atlantis.news.neostrada.pl>
<9...@w...googlegroups.com>
<h675ib$j7v$3@nemesis.news.neostrada.pl>
<uo7d8dxmyhyi$.75bjffbaonr8.dlg@40tude.net>
<h69lb4$hcs$2@nemesis.news.neostrada.pl>

Dnia Sun, 16 Aug 2009 20:56:07 +0200, Paulinka napisał(a):

> Spanie do 10-tej raczej o tym nie świadczy.

Aaaa, to jednak w pewne rzeczy, które piszę, wierzysz! A powiedz no mi,
kochaneczko, co jest kryterium Twojego wierzę-nie-wierzę?
No i - co wiesz na temat godziny ZAKOŃCZENIA mojego dnia pracy?
:-D

> A zapomniałam jeszcze te
> dialogi nocne ze styranym mężem, w czasie, kiedy sie wypisuje
> pierdyliard głupot w internecie...

Nierozumiem - coś wiesz o moich dialogach nocnych z mężem i stopniu jego
styrania???

> Najprawdziwsza na świecie prawda. Przefiltruj sobie p.s.d.

Nie ośmieszałam matek, lecz KRYTYKOWAŁAM kobiety, które mogąc! pozostawać w
domu z dziećmi, wybierają prace, bo tylko tan się spełniają.

> Przeredaguj to zdanie, bo ni wąż nie rozumiem, co autor miał na myśli.

...właśnie piszę, że nie wrócę, o ile...

> Czekają w kolejce do lekarza, a nie kilka miesięcy na samą wizytę.

Czekają i więcej na badanie i leczenie, mało że w kolejce przed gabinetem.

> W takim razie przestań się użalać nad swoim arcytrudnym losem polskiego
> przedsiębiorcy.

Dlaczego? Przecież ja z TŻtem musimy pracować do śmierci, kiedy Ty będziesz
siedziała na Hawajach na emeryturze... To straszszszszna wizja :-D

> Ja bym chyba oszalała, gdyby mnie tak wielu ludzi nie lubiło.

A wiesz, ilu Cię nie lubi? - bo ja nie wiem, ale jak mi podeślesz liczbowe
dane z adresami i nr telefonu, to może rzucę się z Pałacu Kultury :-D
--

Ikselka.