Zwarzona masa

Data: 2001-02-01 16:08:09
Temat: Zwarzona masa
Od: "T.A.P." <a...@a...com.pl>

Czy znacie jakieś sposoby, by uratować taką zwarzoną masę, chyba to tak się
to nazywa (jak oddziela się tłuszcz od reszty)? Próbowałam rozgrzewać taką
masę nad parą, ziębić, dodać alkoholu, ale nic nie daje efektu. Może cóś
poradzicie???
A poza tym, to co najpierw ubijać jajka z cukrem i potem masło, czy masło z
cukrem, a potem jajka? Bo czasami mi się zwarzy, a czasami nie. Nie sądzę by
był tu widoczny wpływ zaćmienia księżyca, słońca, czarnych kotów i innych
ewentualnych okultystycznych sprawek.
Pozdrawiam pytająco Teresa Podolak.