Data: 2019-01-14 13:33:20
Temat: Re: Chinski hokus pokus przy gotowaniu pierogow
Od: XL <i...@g...pl>

Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:
> [...]
kielbasa-sausage.html

> To teraz dowiedz się, że ta kiełbasa (nie ta z linka, ale tej samej
> firmy) jest importowana m.in. na rynki azjatyckie i po prawdzie jest
> jedną z co bardziej jadalnych kiełbas jaką można tam lokalnie dostać.
> https://i5.walmartimages.com/asr/c960566d-caf2-49bc-
ba97-81894a0f45df_1.f5f5f354882075a313771f03f57b6f64
.jpeg

> Interesujące jest jeszcze jedno, taką kiełbasę (produkt) jak z
> powyższego linku, importowano jeszcze jakieś 10 lat temu, a potem stało
> sie coś i kiełbasa zmieniła nazwę:
> https://s3-ap-southeast-1.amazonaws.com/media.redmar
t.com/newmedia/460x/i/m/077782024241_0029_1466568376
934.jpg

> To juz nie kiełbasa polska, a kiełbasa czosnkowa.
>
> A słyszał ktoś o takim polskim piwie?
> https://scontent-atl3-1.cdninstagram.com/vp/078760a4
65688f4b9217709511f2a027/5CA68A24/t51.2885-15/e15/36
885649_929892223878827_9167887201193689088_n.jpg

> Natomiast co do meritum, to myślę sobie, że bez sensu czepiać się takich
> rzeczy jak kuchnia chińska, czy polska kiełbasa, bo wiadomo, że chodzi o
> pewne grupy potraw czy produktów postrzegane tak a nie inaczej z zewnątrz
> danego kraju. Jak ktoś tyle podróżuje i jest takim ekspertem od kuchni
> azjatyckich to powinień miec do tego typu sformułowań dystans. Jak to
> mówią, nadgorliwośc bywa gorsza od faszyzmu.

Chyba nie podróżuje. Siedzi ,,u siebie w Chicago" - z naciskiem na
,,Chicago", bo z samej tej racji jest wszystkowiedzący ?

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974