Data: 2019-01-15 19:45:10
Temat: Re: Chinski hokus pokus przy gotowaniu pierogow
Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

W dniu 2019-01-14 o 12:18, d...@g...com pisze:

> Animko,
> dlaczego przestało mnie to dziwić.
> Byłem już podejrzewany o bycie "młodzieńcem" albo "dziadem" na tym forum. Nie
pamiętam tylko w którą stronę...))

> Mogę naturalnie napisać, że nie podawałem się nigdy za kobietę bo nią nie jestem
ale co to zmieni ?...))

> To jest tak trochę jak z kuchnią chińską Pszemola.
> Kiedy patrzę na ludzi żółtej rasy to w żaden sposób nie potrafię podać ich wieku
ani rozróżnić twarzy. Wszyscy wydają mi się podobni chociaż są przecież różni.

> Z kuchnią chińską to samo. Niby jedna ale jednak nie jedna...
> Niby kobieta ale mężczyzna....
> Niby schabowy ale sznycel po wiedeńsku...))
>
> Zdrowia życzę i wypoczynku w Nowym Roku !

Pisała tu dziewczyna, która twierdziła, że ma chorobę dwubiegunową i
jest policjantką. Bardzo sympatyczna zresztą osoba.
Przepraszam, że pomylilam Ciebie z nią i zapomnialam jakiego nicka używała.

--
animka