Data: 2019-01-14 11:18:14
Temat: Re: Chinski hokus pokus przy gotowaniu pierogow
Od: d...@g...com

On Sunday, January 13, 2019 at 10:23:42 PM UTC+1, Animka wrote:

> Nie wiem czy mi się zdaje, ale przedtem pisałeś jako kobieta, prawda?
>
> --
> animka

Animko,
dlaczego przestało mnie to dziwić.
Byłem już podejrzewany o bycie "młodzieńcem" albo "dziadem" na tym forum. Nie
pamiętam tylko w którą stronę...))

Mogę naturalnie napisać, że nie podawałem się nigdy za kobietę bo nią nie jestem ale
co to zmieni ?...))

To jest tak trochę jak z kuchnią chińską Pszemola.
Kiedy patrzę na ludzi żółtej rasy to w żaden sposób nie potrafię podać ich wieku ani
rozróżnić twarzy. Wszyscy wydają mi się podobni chociaż są przecież różni.

Z kuchnią chińską to samo. Niby jedna ale jednak nie jedna...
Niby kobieta ale mężczyzna....
Niby schabowy ale sznycel po wiedeńsku...))

Zdrowia życzę i wypoczynku w Nowym Roku !