Re: Co w chlebie piszczy? - Grupy dyskusyjne w Senior.pl

Re: Co w chlebie piszczy?

Data: 2018-03-27 12:15:53
Temat: Re: Co w chlebie piszczy?
Od: XL <i...@g...pl>

Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> wrote:
> Apropos pieczywa:
> czy może ktoś wie, gdzie w okolicy Słubic (+- 50km) jest jakaś piekarnia
> z naprawdę dobrym pieczywem? Ostatnio przejeżdżałem przez Słubice i
> kupiłem niby dobry chleb, ale smakował jak trociny i po 2 dniach nadawał
> się na suchary.

Nie ma takich miejsc. Jeśli ktoś gdzieś sprzedaje ,,dobry prawdziwy chleb",
to po prostu kłamie.
Taki chleb ze względu na praco- i czasochłonną technologię musiałby
kosztować tyle, że prawie nikt by go nie kupował. W efekcie nikt by się z
produkcji takiego chleba nie mogł utrzymać.
Niestety, pozostaje tylko pieczenie samodzielne.
Ja nie piekę chleba stale, teraz raczej okazjonalnie. Nie te oczy ;-)
Jednak staram się kupować chleb najbliższy ideałowi i jest nim chleb
,,Codzienny" oraz ,,Kielecki" - dostępne w sklepach PSS ,,Społem" w Kielcach i
chyba tylko tu.
Mozesz obejrzeć je tu:
http://www.spolem.squaredesign.pl/site/?idArt=440&na
glowek=Piekarnia
Ponadto polecam kieleckie ,,Piekiełko" - rodzinną firmę z przedwojennymi
tradycjami:
https://m.facebook.com/piekarniapiekielko/?locale2=p
l_PL

--