Re: Co w chlebie piszczy?

Data: 2018-03-27 18:27:13
Temat: Re: Co w chlebie piszczy?
Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

Am 27.03.2018 um 12:15 schrieb XL:

> Nie ma takich miejsc. Jeśli ktoś gdzieś sprzedaje ,,dobry prawdziwy chleb",
> to po prostu kłamie.
> Taki chleb ze względu na praco- i czasochłonną technologię musiałby
> kosztować tyle, że prawie nikt by go nie kupował. W efekcie nikt by się z
> produkcji takiego chleba nie mogł utrzymać.
> Niestety, pozostaje tylko pieczenie samodzielne.
> Ja nie piekę chleba stale, teraz raczej okazjonalnie. Nie te oczy ;-)
> Jednak staram się kupować chleb najbliższy ideałowi i jest nim chleb
> ,,Codzienny" oraz ,,Kielecki" - dostępne w sklepach PSS ,,Społem" w Kielcach i
> [...]
glowek=Piekarnia
> Ponadto polecam kieleckie ,,Piekiełko" - rodzinną firmę z przedwojennymi
> tradycjami:
> https://m.facebook.com/piekarniapiekielko/?locale2=p
l_PL

No to szkoda. Niestety do Kielc mi cholernie nie po drodze. Chyba jednak
egzystują jeszcze gdzieś piekarnie piekące w sposób tradycyjny. W domu
mogę sobie chleb upiec, ale jednak inaczej smakuje jak ten z prawdziwego
pieca chlebowego. Niech kosztuje 10zł za kg, albo i więcej, ale dobry ma
być!

Waldek