Re: Czy należy kalać własne gniazdo?

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy należy kalać własne gniazdo?
Date: Sun, 13 May 2018 21:25:32 +0200

W dniu 13.05.2018 o 12:33, XL pisze:

> Ile można gadać w kółko. Po prostu. Z Tobą w koło Macieju to samo.
> Odechciało mi się. Kalarepę wolę posadzić. I 50 krzaków dalii oraz
> 100 pomidorów. Przynajmniej coś z tego wyniknie. :->

Zamiast uciekać w grządki przeczytaj "Antymatki" prof.Grzegorza
Łęcickiego. Może zrozumiesz jaka krzywdę wyrządziłaś własnym córkom i
jaka krzywdę wyrządzają matki WSZYSTKIM dzieciom bez wyjątku. I choć to
błąd niezamierzony i popełniony wskutek braku wiedzy u Stwórcy gdy
zaczynał tworzyć bez zadanych warunków początkowych, to jednak jest to
błąd. I należy się nad nim pochylić by go wyeliminować z życia
przyszłych pokoleń. Jeżeli Kobieta nie zdecyduje się zastanowić nad
błędem, który popełnia tylko dlatego, że wskazuje ten błąd Mężczyzna, a
Ona uważa się za jedyną krynicę wiedzy i prawdy o wychowaniu dzieci, to
ten gatunek MUSI zginąć i im prędzej się to stanie tym lepiej. Na
krawędzi zagrożenia Zagładą zapewne znajdzie się jeszcze jedna podobna
mojej Kasi, która złamie jednolity front kobiet, siedlisko ZŁA.

LeoTar Gnostyk