Re: Czy należy kalać własne gniazdo?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 26 May 2018 18:05:46 -0700 (PDT)
Subject: Re: Czy należy kalać własne gniazdo?
From: j...@o...pl

W dniu niedziela, 13 maja 2018 22:05:29 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> W dyskusji posługujemy się argumentami a nie inwektywami. Nie upodabniaj
> się do agresywnego i gołosłownego Kfiatka, któremu brakuje poczucia
> własnej wartości i chce ten brak ukryć pod agresją.

nie jest to agresywnosc i dobrze o tym wiesz.
czy ty uwazasz, ze twoje ponizanie kobiet nie jest nie inwektywa?
i czy "i jaka krzywdę wyrządzają matki WSZYSTKIM dzieciom bez wyjątku"
do tego sie nie kwalifikuje?

wiesz co Leo, to bardziej chyba ty, niz ja, nie jestes mezczyzna;
po prostu zarzucasz wszystkie bledy dzieci matkom,
i jest to bardzo podobne do zarzutow mojej zony,
kiedy dziecko nie postepuje, dosc czesto tylko wedlug niej, wlasciwie.

tak trudno zrozumiec, ze cale zewnetrzne wychowanie to mniej niz polowa wplywu,
natomiast cala reszta to ich wlasne wnetrze.

pozdrawiam,
jacek