Re: DZieci w bloku dla emerytów

From: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: DZieci w bloku dla emerytów
Date: Wed, 26 Apr 2006 09:40:52 -0500
<e2573h$6c0$1@news.onet.pl> <e2585e$669$1@opat.biskupin.wroc.pl>
<44462728$1@news.home.net.pl> <e25htl$iiv$1@news.onet.pl>
<e288t7$m3u$1@news.onet.pl>
<j...@g...news.tpi.pl>
<e2isjd$4j3$1@news.onet.pl>
<j...@g...news.tpi.pl>
<e2nci0$ret$1@inews.gazeta.pl>
<j...@g...news.tpi.pl>

"Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> wrote in message
news:jareks-1C6754.11441926042006@gigaeth-gw.news.tp
i.pl...

> Ale kto tu o prawie pisze? Właściwy cytat: "skoro ich jest wiecej, to
> wasze dzieci im przeszkadzaja" - co ma do tego prawo?

bo dzieje sie w to w zakresie prawa. to ma do tego. prawo zarzadu to mowi.
jesli ktos , tak jak Ty przyczepi sie tylko do slowa "wiekszosc" bez wzgledu
na "prawo" w zakresie ktorego ta wiekosc ma duze znaczenie, wtedy
dojedzisz do sobie znanych absurdow.

> Uprasza się o niestosowanie nadmiernych uproszczeń. Statut spółdzielni
> obowiązuje w dosyć wąskim zakresie, a i w nim nie może być sprzeczny z
> prawem (tym z ustaw i rozporządzeń). Stąd przykład z kwiatkami na
> balkonie - jeśli za mało jaskrawy, to podstaw sobie w to miejsce kolor
> firanek w oknach.

istnieje taka sytuacja. moze nie dokladna, ale jednak. nie w Polsce ale
w USA, kazdy zarzad ustala swoje prawa, i np zabrania wieszania prania
w oknie bloku, bo np brzydko to wyglada, i sasiadom sie nie podoba,
naeet te "firanki" sa rzeczywistoscia, niekiedy nie wolno parkowac
samochodu pod domem a tylko w garazu itp itd

(...)

> Niezupełnie. Ich prawo nie chcieć, wąchać, nie słyszeć. Ale już nie ich
> prawo wygonić dzieciaki ze wspólnego podwórka czy je zakneblować. Bo te
> dzieciaki też mają prawa (ci najemcy zresztą również).

maja prawo w granicach obowiazujacego tam prawa.

iwon(K)a