Re: Dziękuję!

Data: 2017-09-12 02:25:23
Temat: Re: Dziękuję!
Od: j...@o...pl

W dniu środa, 6 września 2017 12:28:42 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
> ze ludzie lubia pomagac innym; po prostu sobie tym przyjemnosc.
> to chyba oczywiste.
>

> Oczywiste tylko dla tych, którzy sami pomagają. Krytykanci zawsze występują z
pozycji niewiary - bo tak im łatwiej własne sumienie uspokajać :-)

> A mój dom i tak pusty stoi, to co ma się marnować i niszczeć.

nawet pewnie nie o to Ci chodzi;
pomoc innym lezy po prostu w twojej naturze;
bez udzielania jej nie czujesz sie szczesliwa,
cos jakby tobie brakuje, cos jakby nie tak.

dla mnie pomoc innym, prawie zawsze, sprawia ogromna radosc.
oczywiscie, ze co drugi raz, sprawia pozniej smutek. przeciez
tez tak bywa. co i tak nic nie zmienia, moze poza ostroznoscia.
niekiedy.

pozdrawiam,
jacek