Data: 2013-08-20 11:17:30
Temat: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Dnia 20 Aug 2013 06:37:32 GMT, Andrzej napisał(a):
> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
>> Albo zyskasz. Np gdy serwis nie naprawi - to nie bedzie "wymieniamy po
>> 5 naprawach", tylko "mieliscie 14 dni na naprawe, ktora nie zostala
>> wykonana"..
> Podstawa prawna, specjalisto od praw konsumenta?
Ta sama ustawa.
Eneuel zglasza ze mu sie telefon zawiesza, oni odpowiadaja ze
naprawili, lub ze nie zauwazyli, telefon dalej sie zawiesza ... a wiec
nie naprawili i idziesz do rzecznika sporzadzic wezwanie.
A termin biegnie od pierwszego zgloszenia :-)
I niby terminu naprawy nie ma w ustawie, tylko "ustosunkowania" sie,
ale jestes juz na plusie, bo sie ustosunkowali nieprawidlowo.
Oczywiscie moze byc problem z wykazaniem takiego zawieszania.
J.
|