Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
rwth-aachen.de!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.
newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada
.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
<1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
<5212829c$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
<kuuccn$h26$1@speranza.aioe.org>
Date: Tue, 20 Aug 2013 12:13:14 +0200
Message-ID: <191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
Lines: 41
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1376993583 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1460 82.143.187.50:51338
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048403 pl.rec.dom:135904
Ukryj nagłówki
Dnia Tue, 20 Aug 2013 02:14:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
> "Irokez" 5212829c$0$1251$6...@n...neostrada.pl
>>> Myslisz ze gdzies cie lepiej zalatwia ?
>> Myślę, że w jakimkolwiek markecie jest lepiej kupić taką tanią chińszczyznę niż w
sklepach.
> IMO masz rację. W Carrefourze traktują znacznie lepiej niż
> w Electro.pl; Auchan? -- tego nie można opisać, :) bo tam
> noszą niemal na rękach; real -- naprawdę z przyjemnością. :)
> Eletro.pl to jakąś pomyłka.
IMO - na jedno wyjdzie.
Speca tam przeciez od tabletow nie maja, wiec wysla do serwisu i
prosze czekac 2 tygodnie.
Carfoura i Kauflanda musze pochwalic - faktycznie reklamacje
zalatwiaja szybko. Ale chodzilo o swietlowki. Podejrzewam ze z
tabletem byloby inaczej
Tesco juz z glupia zapalniczka do gazu za 15 zl wolalo sie 2 tyg
bujac.
> Mogłem kupić w EuroAGD, też płacąc kartą via net. Cena niemal ta
> sama, ale obawiałem się tego, że w EuroAGD kupię telefon z półki
> sklepowej, macany, sprawdzany, stukany...
Raczej nie, bo wiekszosc sprzetu to oni maja w pudelkach na zapleczu.
Choc ryzyko istnieje.
Ale z reklamacja byloby tak samo.
> Na pewno nie straciłbym czasu na włączanie Aero2 -- gdybym kupił
> w EuroAGD czy w Sferis.
A o co chodzi - maja od razu skonfigurowane pod Aero2 ?
> Ja nie lubię takiego rozwlekłego kupowania.
> Lubię szybkie transakcje -- raz i już. :)
To zmien hobby.
Elektronika sie tak skomplikowala ze tu juz zawsze beda klopoty :-)
J.
|