Re: Gęsie cycki

Data: 2017-11-12 21:46:59
Temat: Re: Gęsie cycki
Od: FEniks <x...@p...fm>

> Jak to "podobno"?! Zgubił w drodze do domu certyfikat z pieczątką?

Do każdego rogala z osobna certyfikatu nie doczepiali. Ale cukiernik tej
cukierni ponoć pobierał nauki w Poznaniu i legitymuje się glejtem na
prawdziwe marcińskie rogale. W każdym razie rogale były rzeczywiście
nadzwyczaj dobre. A w ostatnich dniach jadłam z kilku źródeł, więc mam
jako takie porównanie. Te wczorajsze miały przede wszystkim rewelacyjne
ciasto - kruche, delikatne, warstwowe, a do tego nie tłuste, jak to
czasem się spotyka w innych. Poza tym nadzienie nie było przesadnie
słodkie. Najwięcej słodyczy było w lukrze.

> Certyfikowane mają na Allegro, taka mi reklama na pierwszej stronie
> wyskoczyła. Po 8 zł tak mniej więcej. Po ile biedronkowe, tego
> nawet nie wiem, ceny nie było, zostały same okruszki. W zeszłym
> roku przywieźli mi z Poznania.

Biedronkowe były coś około 4zł za sztukę. Ale przysłali mi przedwczoraj
reklamę, że przy zakupie iluś, chyba 4 sztuk, jest 3,49zł za sztukę.

Ewa