Re: Gęsie pipki

From: Trefniś <t...@m...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Gęsie pipki
Date: Thu, 16 Nov 2017 16:27:31 +0100

W dniu .11.2017 o 16:08 XL <i...@g...pl> pisze:

> Trefniś <t...@m...com> wrote:

(...)

> Oczywiście! Bo są jedyne wg mnie prawdziwe frytki przecież. Tzw.
> belgijskie.
> http://m.beszamel.se.pl/ziemniaki/frytki-belgijskie-
przepis-na-chrupiaca-przekaske-idealna-na-party-w-ka
rnawale,1426/

Znajomy pożeracz frytek z McDonaldsa, wprawdzie ich nie próbował, ale był
dość sceptyczny...
Ale on z gatunku tych, co nawet świeże pomidory polewa keczupem. Widziałem
na własne oczy - obrzydliwość!

Ale dlatego, dla gości, raczej nie robię pizzy. Zwykle jest to focaccia.
Bo ludzie takie śmieszne rzeczy nazywają "dobrą pizzą", że wolę zrobić
potrawę, której nie znają z knajpy. U mnie na stole keczupu nie ma, bo
jeszcze gotowi ją polać, "bo jest" :)

--
Trefniś