Re: Hipotetyczny egzamin dla gimnazjalistów

Data: 2017-07-11 19:59:42
Temat: Re: Hipotetyczny egzamin dla gimnazjalistów
Od: "Ghost" <n...@d...pl>

dyskusyjnych:ok30p5$g6n$...@d...me...

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

>Widzisz... masz tu przykład właśnie konceptu w matematyce. Wiesz już teraz,
>że matematyka jest wymyślona i arbitralna.

Nie jest, niedouczony ćwoku. Nie ma żadnych ograniczeń na aksjomaty, ani
definicje. Możesz matole stworzyć dowolny zestaw i dowolnie nowy dział
matematyki. Wszystko w ramach matematyki. To tak jakbyś, debilu, powiedział,
że programowanie jest ograniczone do systemu windows (tylko nie próbuj się
znów zapędzać w tej analogii, już nie raz pokazałeś, że nie masz pojęcia
jakie ograniczenia ma to analogia). Pisałem już, że jesteś debilem?

>Euklides przyjął sobie taką definicję bo tak mu pasowało przy dowodzeniu
>twierdzenia. Aczkolwiek możesz sobie wykoncypować inną matematykę,
>nie-euklidesową, z inną definicją w której uwzględnisz 1 jako liczbę
>pierwszą. Proszę bardzo!

Matołu wielki - nie ma czegoś takiego jak matematyka nieeuklidesowa, jest
geometria nieeuklidesowa. Gdzie takich tłuków edukują? Na jackowie?