Re: Hipotetyczny egzamin dla gimnazjalistów

Data: 2017-07-12 13:41:08
Temat: Re: Hipotetyczny egzamin dla gimnazjalistów
Od: i...@g...pl

Nie musisz tu cytować mądrości z netu - o rozkładzie nie miałam zamiaru wspominać, bo
nie jesteśmy tu na zlocie matematyków. Delikatnie mówiąc.
Co tu gadać o rozkładzie, kiedy ludzie mają kłopot z podstawami. Więc daj sobie
spokój z czynieniem mi wykładu - to ja jestem matematykiem w tym towarzystwie, ale
nie będę uczyła niewiadomoczego ludzi, którzy ledwie odróżniają liczby pierwsze od
złożonych.