Re: Kefir dobry na wszystko!

Data: 2018-05-14 17:34:22
Temat: Re: Kefir dobry na wszystko!
Od: Akarm <a...@w...pl>

W dniu 2018-05-14 o 16:31, d...@g...com pisze:

> Akarmie szanowny, gdybyś był idiotą to odpowiedziałbym Tobie jak idiocie, ale
idiotą nie jesteś więc powtarzam po co tracić energię na coś co jest ogólnie dostępne
za tą samą cenę i równie "zatrute" jak surowiec ?

Nadal nie rozumiem sensu takiego dziwnego stwierdzenia - ni przypiął, ni
przyłatał...
Ni z gruchy, ni z pietruchy wyskakujesz z:

[cytat]

> Przecież cena kefir/mleko jest praktycznie jednakowa, dostępność
jednakowa, a jeżeli chce się produkować codziennie to i tak trzeba mieć
z czego....

> Jaki jest sens w wyważaniu otwartych drzwi ?

[koniec cytatu]

Konia z rzędem temu, kto zrozumie sens takiej wypowiedzi.
Znaczy co?
- Kefir nie jest dobry?
- Pić mleko?
- Zaprzestać produkcji kefiru?
- Zaprzestać produkcji mleka?
- Zwiększyć import mleka?

Chciałbym uchwycić jakikolwiek sens tego posta, ale chyba się poddam...

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/