Re: Kefir dobry na wszystko!

Data: 2018-05-15 19:50:05
Temat: Re: Kefir dobry na wszystko!
Od: i...@g...pl

> Uwaga przybliżam:
> Skoro mleko/kefir mają domieszki chemiczne to jaki jest sens w dolewaniu do 100 ml
kefiru 900 ml mleka co 24h w celu otrzymania napoju o bardziej szlachetnych walorach
? > Przecież fermentacja nie powoduje że otrzymany kefir ma lepszą jakość bo surowce
są zanieczyszczone i to nie zanika.

Gdybyś wykazał nieco wiecej zrozumienia czytając, co napisałam, wiedziałbyś, że tylko
do PIERWSZEGO nastawu kefiru użyłam tego kupnego - do następnych używam resztek
kefiru z poprzedniej porcji WŁASNEGO - a nie za kazdym razem z nowej butelki kupnego.

W kolejnej własnorecznie zrobionej porcji kefiru ilość ewentualnych niepożądanych
substancji maleje w postępie geometrycznym, (czy wiesz, co to postęp geometryczny?),
natomiast zachowane są (przez namnażanie w kolejnych porcjach) kultury kefirowe.
Nie uwazam, aby to było zbyt trudne do zrozumienia dla przecietnie inteligentnego
człowieka, który opanował umiejetność czytania ze zrozumieniem.