Re: Komputer i decyzje cd

From: Maciej Woźniak <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Komputer i decyzje cd
Date: Thu, 4 Feb 2010 19:27:20 +0100

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
news:hkeqdi$8kb$1@news.onet.pl...

> Niemal w każdej wypowiedzi zarzuca mi, że_ja_mu_każę_się_zmienić.

Nie że każesz, tylko że sugerujesz, proponujesz, naciskasz,
niepotrzebne skreślić. I nie był to zarzut. Tylko stwierdzenie
faktu.

> Kolejna sprawa- dałem mu definicję (zgodną z wiki) psychologicznego
> podejścia do dorosłości. Na niej bazowałem, ale zaproponowałem, że skoro
> mu
> nie odpowiada- no to niech zaproponuje własną- jak uznamy ją obaj, to
> mozemy
> się jej trzymać. Uniknął odpowiedzi.

Pytałem Cię, jak w świetle tej definicji odpowiesz na
pewne pytanie. Uniknąłeś odpowiedzi. Ale za to się
obraziłeś.

> W ogóle- całe to jego tu pisanie jest tym, co zaznaczył na wstępie: 2
> programy rdzeniowe starają się wzajem unicestwić. Czyli- to, co Ty
> nazywasz
> "szarpaniem za jaja". Nie wypierał się tego-

W przeciwieństwie do Ciebie-

> dla niego jest to coś
> oczywistego, że tak należy dyskutować. Starałem się przekonać go, że jeśli
> chodzi w dyskusji o zbliżenie się do prawdy- to jest to dyskusja, a jeśli
> próbę zdyskredytowania interlokutora- to jest to szarpanie się za jaja,

Że zaś przez całą dyskusję wielokrotnie próbowałeś mnie
zdyskredytować, a i po dyskusji dalej próbujesz, należy
uznać, że myliłeś się w kwestii, o co chodzi w dyskusji,
tak jak i w innych kwestiach.

> czego on nie jest gotów przyjąć do stosowania. Nie mam czasu na szarpanie
> się z dzieckiem neostrady.

Przez ostatni tydzień miałeś na to czas. Jeśli,
rzecz jasna, uznać mnie za dziecko neostrady.