Re: Majonez domowy z żółtkiem na twardo

Data: 2014-12-23 20:32:23
Temat: Re: Majonez domowy z żółtkiem na twardo
Od: Trefniś <t...@m...com>

W dniu .12.2014 o 19:51 XL <i...@g...pl> pisze:

> Dokładnie :-)
> A jeśli dodatkowo zastosuje się mąkę krupczatkę, to efekt jest powalający
> :-)

Hehe...
Oczywiście ciasta kruche na zestalonym żółtku - to klasyka.

Ale to ciągle nie dowodzi, że majonez o smaku wysmażonej na podeszwę
jajecznicy jest smaczniejszy, niż z surowego żółtka.
A to właśnie spowodowało tan atak na głupiego Trefnisia. Głupiego - bo dla
niego kogel mogel to żółtko utarte z cukrem, a dla Chani, GalAnonima i
pewnie jeszcze kulku osób - to surowe żółtko!
Trefniś uczy się całe życie...

Natomiast jest sporo potraw, w których żółtko "na twardo" jest błędem
dyskwalifikującym potrawę.
Majonez na takim żółtku jest już innym sosem (którego smak dominują
kolejne dodane składniki).
Ale co ja tam wiem...

--
Trefniś