Re: Masło - ile cię cenić trzeba?

Subject: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<oq2r6k$uhj$2@news.icm.edu.pl>
<59c78024$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<oq8fda$cjt$1@news.icm.edu.pl>
<59c8fe5b$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
<oqb9hk$1p8$1@news.icm.edu.pl>
<59ca2a97$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
<oqe2i5$l9e$1@news.icm.edu.pl>
<59cb710c$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
<oqhf04$pum$1@news.icm.edu.pl>
<59ccf508$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
<oqj7g4$41r$1@news.icm.edu.pl>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Fri, 29 Sep 2017 12:10:47 +0200

W dniu 2017-09-28 o 18:11, Animka pisze:

> Ja też mam tak, że robi mi sie słabo i dusi mnie od zapachu perfum czy
> dezodorantu, a nawet zapachu lilii w kościele.
> O czosnku już nie wspomnę.

I tu jakby mamy kwestię sporną - alkoholu można zakazać aby innym nie
śmierdział w miejscach publicznych a tej całej chemii zapachowej to już
nie można zakazać?

> Mnie to było zupełnie obojętne. Naprawdę.

A wiec nie  w Twoim interesie działali, w moim w sumie też. Może więc
chodziło im tylko bardziej o dyscyplinę, pokazania tego kto tu jest
panem i władca niż o jakąś racjonalność wynikającą z tego zakazu? Zdaje
się że nie ma różnicy między tym co się teraz dzieje - są klienci, są
chętni do sprzedaży w niedziele, a tu wtrąca się PiS - "a takiego wała
będziecie sobie handlowali w niedzielę"... Nie, zdecydowanie nie lubię
hołoty która dorwała się do koryta i chce sobie porządzić na zasadzie
władcy kraju i mieszkających w nim ludzi.