Re: Matura...

From: "Jeff" <j...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Matura...
Date: 9 Jul 2007 19:42:14 +0200

Pilu napisal:

> Prawdziwym rozczarowaniem dla mnie jest zniechęcanie Damiana do walki o
> wykształcenie mimo wszelkich przeciwności. Pewnie, że może usiąść na 4
> literach i powiedzieć: "jestem chory, nie będę zdawać matury". Ty i Ola
> pewnie byście tak zrobiły, racja? Jeśli tak, to proszę - nie namawiajcie do
> tego innych. Od tego na pewno mu się nie polepszy, a od dumy ze zdobytego
> wykształcenia - być może tak.

Dobrze, ze to napisales. To co mnie osobiscie najbardziej przeraza, to bezmyslosc
i okrucienstwo w stosunku do osob ktore znalazly sie w sytuacji bardzo trudnej.
Ci bezlitosni ludzie zapominaja o tym, ze w kazej chwili moga znalezc sie w
sytuacji analogicznej i prosic o pomoc.
Tylko czy jeszcze znajda sie kiedys tacy naiwni, ktorym bedzie sie chcialo im ta
pomoc udzielic?
Taka znieczulica jest niestety bardzo zarazliwa:)

Na szczescie Stephen Hawking byl silniejszy od tych "zyczliwych" ludzi, czego i
zalozycielowi tego watku serdecznie zycze.

http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Hawking