Re: Mensa i testy na inteligencję...

From: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mensa i testy na inteligencję...
Date: Fri, 7 Jan 2000 16:37:40 +0100

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <8...@p...net>...
>Niestety nigdy nie brałem udziału w teście na inteligencję
>czy też nigdy nikt nie sprawdzał mi IQ (może i dobrze :-)
>
>Nie miałem nigdy takiej potrzebie aby poddawać się takim
>testom - ani potrzeby wymuszonej przez pracodawcę/nauczyciela
>ani potrzeby wewnętrznej... I nad tą potrzebą wewnętrzną
>chciałbym się zastanowić w kontekście psychologicznym...

No, teraz juz tym sie nie zajmuje, ale kiedys z dzika przyjemnoscia
rozgryzalam rozne tego typu testy - dla wlasnej przyjemnosci. Podobnie jak
lubilam trudne zadania z matematyki. Czy wszelkie logiczne lamiglowki...No
lubilam i juz! Za to nie chodzilam do 17-tego roku zycia po kawiarniach,
dyskotekach, prywatkach. A moja licealna matematyczka obrazila sie na mnie,
ze ide studiowac biologie.... BTW dopiero na studiach mnie
zdeprawowali......
A tak przy okazji - mam po raz pierwszy okazje z
Pszemolem.......pogadac.....Fajnie!
{Jestem pewna, ze sie na mnie rzuci za ogonki. Chyba z tego slynie :-( }.

Wasz Kubus Fatalista
Bozena