Re: Mięso armatnie za ziarno?

Data: 2022-08-07 10:11:07
Temat: Re: Mięso armatnie za ziarno?
Od: XL <i...@g...pl>

trybun <M...@j...cb> wrote:
> W dniu 06.08.2022 o 17:31, XL pisze:
>> XL <i...@g...pl> wrote:
>>> trybun <M...@j...cb> wrote:
>>>> W dniu 05.08.2022 o 16:12, XL pisze:
>>>>> https://wiadomosci.onet.pl/swiat/kim-dzong-un-zlozyl
-oferte-putinowi-rosja-ma-dostac-100-tys-zolnierzy/l
y5e5db

> Nic podobnego, wtedy CSRS wtedy a Irak teraz to nasze dzieła.

Albo jesteśmy w NATO, albo nie. Jedną nogą nie wystarczy być. Wóz albo
przewóz. Tak dobrze rozumiesz Niemców w ich ,,walce o własny interes", a
własnego kraju nie rozumiesz? - gdybyśmy nie byli w NATO, już dawno byśmy
byli sprzedani Rosji, jeszcze przed Ukrainą.

> Albo nie
> identyfikujemy się z tym państwem którego pobyt pod butami hegemonów
> jest normą, albo nie.
>
>  Ale to zdaje się my w 38roku zajęliśmy Zaolzie. Data zdarzenia może
> mieć tu kluczowe znaczenie.

Dokształć się z historii. Hint - agresja czeska na Śląsk Cieszyński w 1919:

https://dziennikzachodni.pl/spor-o-zaolzie-czyli-jak
-czesi-ograli-polakow-w-1919-roku-historia-dz/ar/102
0353

--
XL
Polish Lvov forever!