Re: Mięso armatnie za ziarno?

Data: 2022-08-07 10:22:51
Temat: Re: Mięso armatnie za ziarno?
Od: XL <i...@g...pl>

trybun <M...@j...cb> wrote:
> W dniu 06.08.2022 o 17:35, XL pisze:
>> XL <i...@g...pl> wrote:
>>>> trybun <M...@j...cb> wrote:
>>>>> W dniu 05.08.2022 o 16:12, XL pisze:
>>>>>> https://wiadomosci.onet.pl/swiat/kim-dzong-un-zlozyl
-oferte-putinowi-rosja-ma-dostac-100-tys-zolnierzy/l
y5e5db

> Z Irakiem PRL robiła lepsze interesy niż z Węgrami. Irak to było główne
> źródło dewiz dla Kraju. Później także interesy z nim kwitły. Nie było
> żadnych motywów aby na nich napadać.

Jest jeden motyw: PATRZENIE NASZEGO INTERESU. Najzdrowszy motyw , jaki może
być, choć może nie najszlachetniejszy. Na tych najszlachetniejszych to
można opierac działalność charytatywną wśród biednych i chorych, ale nie
polityczną walkę o istnienie państwa.
Dlatego należy te kwestie rozpatrywac zupełnie na zimno i ja to robię -
nawet działanie Putina rozumiem, bo rozumiem jego punkt widzenia i motywy.
Są prawidłowe, z punktu widzenia dbania o interes jego państwa. Tylko że
interes jego państwa bezposrednio godzi w nasz, więc nasze państwo aby
istnieć, musi się przed tym zabezpieczać w każdy możliwy sposób,
niekoniecznie najszlachetniejszy, byle w danym momencie skuteczny. Jak
aktualnie stosowany sposób przestaje być skuteczny, to trza go zmienić na
inny. I to się nazywa POLITYKA, Trybunie. Bo polityka to gówno w garniturze
i traktaty, tu nie ma miejsca na sentymenty.
--
XL
Polish Lvov forever!