Re: Naciecie krocza

From: mag_wp <m...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Naciecie krocza
Date: Tue, 18 Mar 2003 10:00:58 +0100

AsiaS napisa?(a):

> Po pierwsze- nie b?dzie bezbolesny,

Sam zabieg jest bezbolesny

po drugie, kiedy mamy które urodzi?y
> naturalnie
> b?d? sz?y z porodówki do pokoju same dwie godziny po porodzie,

No szczegolnie jak coœ nie podzie i peknie krocze (mimo naci?cia) znam
takie mamy. Nie do zycia przez 3 miesiace

same karmi?y,
> nosi?y i przewija?y dziecko, Ty b?dziesz wo?ona, b?dziesz le?eae i czekaae a?
> podadz?
> Ci dziecko, podadz? picie, pomog? z fizjologicznymi potrzebami.

Nikt mi nic nie podawa?, trzeba by?o sie zwlec samemu i zajaae dzieckiem.
Najgorsze to te potrzeby fizjologiczne, tyle tylko ?e nikt Ci nie pomo?e
;) Muzisz to zrobic sama ;)

Po trzecie,
> je?li chcesz
> mieae kolejne dziecko to wzrasta ryzyko komplikacji po cesarce na przyk?ad z
> p?kni?ciem
> wcze?niejszej blizny.

Tak, blizna i macica moga potem "strzeliae"

Czwarte - najwa?niejsze: CC jest operacj?, niesie wi?ksze
> ryzyko
> dla matki i dziecka.

Ryzyka dla dziecka raczej nie ma. A w?aœciwie to nawet mniejsze niz przy
naturalnym porodzie

Pi?te - wielokrotnie opisywane cechy na jakie korzystnie
> wp?ywa
> poród naturalny: regulacje hormonalne, szybsza gotowo?ae do karmienia, u?atwienie
> dziecku z?apania pierwszego oddechu itd.

Guzik. Dziecko po urodzeniu ma naturalny odruch ssania, jesli w ci?gu
pierwszej doby od razu przystawi sie dziecko do piersi to zadnych
problemów z karmieniem nie ma, tyle tylko ?e obkurczajaca sie macica
strasznie wtedy boli, zadne narkotyki nie pomagaj? :(

--
Pozdrawiamy gor?co Mag + Dominika (24.08.01)
Spójrz w oczy dziecka zobaczysz Boga.