Re: Naciecie krocza

Data: 2003-03-20 08:52:13
Temat: Re: Naciecie krocza
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl>

Użytkownik "Patryk "Fockx" Swirski"
> Nie wiem jak inni ale ja na nastepny dzien po cc spokojnie moglam chodzic,
> isc do toalety, umyc sie nakarmic dziecko i jakos nie przeszkadzalo mi ze
> mam rozciety brzuch. troche ciagnie przy wstawaniu z lózka i przy kladzeniu
> sie i nic wiecej. A widzialam kobiety które po naturalnym porodzie umieraly
> przez 3 dni i z karmieniem mialy problemy bo nie mialy czym.

Na następny dzień właśnie. Teraz chyba we wszystkich szpitalach
kobiety po naturalnych porodach robią to co piszesz mniej więcej
godzinę, dwie po porodzie, kiedy przechodzą z sali porodowej
na poporodową. Problemy z karmieniem to sprawa indywidualna,
ale to, co dotyczy oksytocyny w przypadku porodu
Asiato fakt.