Re: Naleśniki na świeżym powietrzu

From: Wiesiaczek <W...@v...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Naleśniki na świeżym powietrzu
Date: Tue, 24 May 2016 11:02:38 +0200

W dniu 24.05.2016 o 10:35, Wiesiaczek pisze:

> Crepes to właśnie naleśniki, tyle, że po francusku:)
>
> I nie ma potrzeby podrzucania, wystarczy przerzucić łopatką do
> naleśników (taką jakie kupiłem po 1 zł 60 gr).
> http://archiwum.allegro.pl/oferta/drewniana-lopatka-
do-nalesnikow-i3498394484.html

> Jak widać trochę przepłaciłem :)
>
> Swoją drogą, to też mogę się zdziwić, jakbyś taką łopatką przerzucał
> naleśniki na patelni? :)
>
> Tu widać taki patyczek do rozgarniania ciasta na płycie.

Sorry, zapomniałem wkleić linka:)

http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?id3=17&id4=7
&id5=4&pokaz=1

tu widać kompletny zestaw, choć patelnia jest nieco skromna.

Poniżej podaję linka, gdzie zastosowano płytę bardzo podobną do mojej
(no jak sklonowane!) no i podgrzewaną elektrycznie. za to cena nijak się
ma do mojej za 16 zł :)
http://allegro.pl/nalesnikarka-maszyna-do-nalesnikow
-elektryczna-i5813904382.html

Jak widać , nie tylko na lekkiej patelni można robić naleśniki :)

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)