Re: Niedomykalnośc zastawki- rokowania

Data: 2007-12-26 17:44:43
Temat: Re: Niedomykalnośc zastawki- rokowania
Od: "Samanta Warsińska" <s...@g...pl>

kynast <s...@g...com> napisał(a):

> [...]
i=
> le razy

> EA.
> przede
> bjawy
> pewnie
> stk=3DF3w
> d czego,
> BFo kawy, kt=3D
> episa=3DE6

> 3 si=3DEA w
> dowa=3DB3

> u tygodni,
> mniej 2
> zaszkodzi
Ni=

> [...]
> ej, a ja
> =B3am poziom
> =BFna dla

>http://www.gazeta.pl/usen=
> et/
>
> Niedob=F3r Mg jest jednym z wielu przyczyn zaburze=F1, [ u pan bardzo
> cz=EAsto zaburzenia hormonalne]
> Z poziomem Mg jest tak, =BFe jak jest niski, to na pewno jest za ma=B3o
> Mg, ale normalny poziom nie wyklucza niedoboru Mg, bo podobnie jak z
> kilkoma innymi elektrolitami poziom we krwi mo=BFe by=E6 prawid=B3owy, a
> jest brak Mg w kom=F3rkach i wystepuj=B1 zaburzenia-objawy kliniczne

La Luna bardzo trafnie określiła to , co ja z tą moją arytmią czuję!!! Po
prostu ciągły strach i ciągłe myślenie o tym czy dobrze czy żle bije moje
serce. Naprawde od tego myślenia nie da sie uwolnic , myśle o tym bez
przerwy, gdy zasypiam, gdy pracuje a nawet gdy sie "Swietnie" bawię. To mnie
doprowadza do depresji. La Luna, a co zrobiłaś Ze już tego nie masz, kto ci
pomógł, bo mi lekarze nie wskazali na razie żadnej konkretnej pomocy, oprócz
oczywiście leków na arytmię po których czuję si ejaszcze gorzej!!