Re: Niedomykalnośc zastawki- rokowania

Data: 2007-12-26 10:46:27
Temat: Re: Niedomykalnośc zastawki- rokowania
Od: kynast <s...@g...com>

On 25 Gru, 13:15, "Samanta Warsińska" <s...@g...pl>
wrote:

> dzie=

> Naprawd=EA=
> wszyst=
> mo=BFe=
> arytmi=
> par=
> cz=
> war=
> stra=
> drogi=

> Tw=
> leki "pe=

> d=
> tabl=
> j=
> powinn=
> [...]

Niedobór Mg jest jednym z wielu przyczyn zaburzeń, [ u pan bardzo
często zaburzenia hormonalne]
Z poziomem Mg jest tak, że jak jest niski, to na pewno jest za mało
Mg, ale normalny poziom nie wyklucza niedoboru Mg, bo podobnie jak z
kilkoma innymi elektrolitami poziom we krwi może być prawidłowy, a
jest brak Mg w komórkach i wystepują zaburzenia-objawy kliniczne
wskazująca na brak tego pierwiastka.
pa;)
st