Re: [OT]Zakwaszanie organizmu...

Data: 2004-12-05 20:57:10
Temat: Re: [OT]Zakwaszanie organizmu...
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl>

> Nie. Ale ja Pszemola pamiętam dość dobrze sprzed kilku lat - jego
> pytania z reguły były (albo sprawiały takie wrażenie) zadawane tylko po
> to, żeby wywołać flejma.

To nie tlumaczy twojej reakcji. Mimo wszystko.

> Takie. Bo optymalni nie chcą wiedzieć co myślą lekarze i jakie jest
> stanowisko nauki, nie obchodzi ich to - mogą tego słuchać, ale tylko po
> to, żeby to negować. Optymalni już to wszystko wiedzą, i wiedzą
> najlepiej, ich interpretacja to jedyna słuszna interpretacja. Ich
> pytania można porównać do pytań Świadków Jehowy - "Czy chcesz zostać
> zbawiony"? To dokładnie taki sam mechanizm.

Ja bym tak nie generalizowala, duzo zalezy od samego czlowieka.
Jesli by patrzec w sposob przedstawiony przez ciebie, to wszystkich
(korytkowych, opty, wege i ich odmiany i wielu innych) moznaby wlozyc do
jednego gara - kazdy trzyma sie jakiejs tam teorii. Ty zapewne tez masz
swoja.

Wiekszosc tu (i nie tylko) piszacych stosuje zasade: " Najlepsza obrona jest
atak" i chyba stad te nieporozumienia.

> Oczywiście są wyjątki (JaDarek na przykład, którego ostatnio nie
> widuję). Jednak Pszemol upodobał sobie bycie inteligentnym prowokatorem.
> Kiedyś traktowałem jego pytania poważnie i nawet wdawałem się w dyskusje
> z nim, stąd wiem kim jest.

Chyba sie nie obawiasz inteligentnych...prowokatorow? Poza tym, uwazam, ze
wcale nie musisz sie wdawac w dyskusje, jesli nie widzisz sensu. Daj innym
podyskutowac. Ja z pewnoscia nie - jestem laikiem w kwestii jaka poruszyl
Pszemol.

> Żeby rozjaśnić do końca: troll, to osobnik uprawiający trolling. A
> trolling to tyle co spiningowanie - zarzucanie przynęty, wabienie ryb do
> ataku na nią. Troll czyli po polsku prowokator.

A nie sadzisz, ze poprostu chcial zasiegnac informacji "u zrodla"?

> Trapez jest roślinożerny:) Z tego co zdążyłem zaobserwować na psm i na
> jego stronie, poza "niebanalnymi" poglądami na "oczyszczanie organizmu"
> jego poglądy na odżywianie, choć dziwaczne, nie robią wrażenia
> sprzecznych z obecnym stanem wiedzy medycznej, mimo, ze opierają się na
> czymś innym. W tym sensie Trapez mi nie "przeszkadza".

Tu bym sie z toba do konca nie zgodzila...Z tego co ja zdazylam zaobserwowac
tu na grupie, to negujesz tego typu praktyki.

> Możesz to łatwo sprawdzić, jeśli chcesz.

Nie o to mi chodzi. Wierze, i to wlasnie mnie przeraza.

> Z reguły jeśli jestem sakrastyczny, to właśnie z powodów merytorycznych.

Ciekawe dlaczego?

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html