Re: Opiekun psychicznych morderców w PDPS Ostrowina

Data: 2019-05-05 17:24:34
Temat: Re: Opiekun psychicznych morderców w PDPS Ostrowina
Od: LeoTar Gnostyk <L...@w...pl>

gazebo pisze:

> nikt ci nie powiedzial, ze seks miedzy doroslymi to piekna rzecz?

Głupiś czy głupiego udajesz? A może naprawdę nie wiesz o czym piszesz?

Seks dojrzały to seks uprawiany równocześnie, świadomie i dobrowolnie
przez dwa Umysły i dwa powiązane z tymi Umysłami, kompatybilne ze sobą
ciała. Jeżeli brakuje któregoś z tych elementów to mamy do czynienia
albo z seksem platonicznym albo mechanicznym. Według mnie każda
niekompletna forma seksu to tylko namiastka szczęścia, substytut albo
proteza uprawiana dla zaspokojenia niekontrolowanych podświadomych żadz.
A żądza, której osoba nie jest w stanie kontrolować oznacza uzależnienie
czyli niezdolność do odpowiedzialnego traktowania swojego życia oraz
życia osób za które mam być odpowiedzialny. Mam być odpowiedzialny ale
ulegam żądzy i przestaję być odpowiedzialny.

Należy odpowiedzieć na pytanie Dlaczego? seks jest tą sferą naszego
życia, która dotychczas kieruje się żądzami zamiast racjonalnym Umysłem
osobnika? Z moich przemyśleń wynika, że stan permanentnego szczęścia
można osiągnąć nie tylko podczas pełnego aktu seksualnego ale również
mając świadomość że do takiego aktu dojdzie, czyli oczekując na
doskonałe zbliżenie z ukochaną osobą.

Wielomęstwo, z którym mamy do czynienia w przypadku Bożeny polega na
tym, że ma za męża osobnika, który ją seksualnie wykorzystuje traktując
jako jego wyłączną własność i niewolnicę w zamian za pieniądze, które
zarabia. Sama mi to powiedziała, że jest osobą samotną, a więc nie ma
między nią i jej mężem dobrowolnego porozumienia lecz wszystko
rozstrzyga się przez przymus z jego strony a przy tym jest niesamowicie
zazdrosny. W zamian za doskonały seks umysłowo-cielesny, o którym
napisałem wyżej, dostaje więc jedynie ciało bez cienia uczuć. Taki seks
to największe poniżenie dla bardzo wrażliwej i spragnionej uczuć
kobiety, która w zamian za to poniżenie nie zdradza go wprawdzie
fizycznie ale czyni to psychicznie oferując siebie każdemu mężczyżnie,
którego spotka (ach ten zdradziecki, kobiecy seksapil) ale tylko
psychicznie. Uzależnia ich od siebie emocjonalnie ale z żadnym nie
uprawia seksu gdyż boi się zazdrosnego męża, który ją pilnie obserwuje w
każdym miejscu, w którym ona przebywa. A czyni to przez siatkę
pedofilów, której sam jest elementem składowym. Wymiana informacji
przebiega między mózgami tych ludzi uzależnionych w dzieciństwie przez
ich matki i wymieniającymi się między sobą szyfrowanymi informacjami o
potencjalnych ofiarach.

Uzależnienie to przemoc w wyniku której jeden człowiek jest
wykorzystywany przez drugiego. Ponieważ uzależnienie jest efektem
manipulacji, która jest możliwa tylko wówczas gdy panuje niepewność
wiedzy więc oznacza to, że mamy do czynienia ze zjawiskiem systemowym
gdyż brak poczucia własnej wartości na skutek niedoborów w wiedzy jest
powszechny. Tak więc wszyscy wszystkich uzależniają w jakiś sposób znany
tylko sobie. Manipulacja prowadząca do uzależnienia była dotychczas
owiana tajemnicą. Teraz wiadomo, że jedyną formą manipulacji, która
pojawia się we wszystkich przypadkach uzależnienia na różnym poziomie,
jest manipulacja emocjami związanymi z przeżyciami seksualnymi albo
wyobrażeniem o nich. Ponieważ jest to zjawisko powszechne i jako przemoc
w końcowym efekcie destrukcyjne więc należy się zastanowić nad tym w
jaki sposób wyeliminować PRZYCZYNĘ wszelkich form manipulacji. A
przyczyną tą jest brak wiary we własne siły (kompleks niższości czyli
kompleks Edypa/Elektry) i w efekcie dążenie do zajęcie pozycji decydenta
,który za nic ne odpowiada. Czyli ja daję wszystko a w zamian dostaję
NIC. To jest jawne i dokonywane w białych rękawiczkach przestępstwo.

LeoTar Gnostyk